On Beach Prachuap Khiri Khan. - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van Jan Boers - WaarBenJij.nu On Beach Prachuap Khiri Khan. - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van Jan Boers - WaarBenJij.nu

On Beach Prachuap Khiri Khan.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 December 2010 | Thailand, Prachuap Khiri Khan

19-12-2010, Blue Beach Resort Prachaup Khiri Kan.

Via perfecte instructie van dit resort een minivan gevonden in Bangkok bij't Victory Monument. Een echt busstation/overstapplaats van kleine busjes. Zal geen toerist weten maar dan ben je wel voor 300 Baht van centrum Bangkok voor de deur bij het resort. Onthouden dus: Busje naar alle richtingen nemen bij Victory monument; elke uur vertrek!

Huisje Bungalowtje is prima, jammer geen direct sea-view maar 50 mtr paadje af lopen, niks te klagen dus. De sfeer is er niet minder om. Er arriveert een gezinnetje per fiets, hebben fiets uit ned meegenomen. Gaat in principe goed. Toch iets voor volgend jaar want de beleving per fiets is toch intenser. Ga zo naar 't strand, wordt tijd na al die stadse dagen.
Oh,uh, ja bij mijn aankomst hier in alle haast aan mijn wasje begonnen en gsm is mee 't sop in gegaan. Ligt nu in de zon te drogen, zie 't wel weer. Boeije.............
Greetz, Jan.

• 19 December 2010 - 12:00

Lars En Dionne:

hahaha eerste keer tel gestolen en nu in de was...??? volgende keer misschien geen tel meenemen tog?:P

maar indd boeije ghehe

groetjes Lars en Dionne

• 19 December 2010 - 13:11

Peter En Roos:

hoy ja ook dat kan gebeuren koop je anders maar een goedkope nieuwe weet wel niet of dat werkt met onze kaart.
    hier alles goed alleen veel sneeuw dus dan zit jij wat dat betreft altijd nog een stuk beter hé.
    ga verder met je verdiende vakantie wij horen en volgen je wel gr.roos en peter

• 20 December 2010 - 20:54

Nelly:

Hallo Jan,
    We hebben de leuke en minder leuke dingen van je reis vernomen. zo is het leven nu eenmaal. Hier heel veel sneeuw. Je hebt nog geluk gehad, dat je ben kunnen vliegen vanuit Amsterdam. Op het ogenblik ligt het hele vliegverkeer plat in Europa.
    Maar ja, geluk moet iemand hebben in deze tijd.
    Ik zeg je nu welterusten en hoop dat je nog hele fijne dagen hebt. Het gaat namelijk sneller als je denkt, je hebt er al een weekje opzitten. Geniet maar lekker en we denken aan je met de Kerst daarboven in je boomhutje.
    Heel veel groetjes en tot het volgen de verslag.Doeiiiiiiiiiiiii. Hub en nelly

• 21 December 2010 - 09:16

Marielle:

Nog heerlijk aan de BEACH!?
    Hier in Madrid regent 't met bakstenen,en 't noorden van Europa is geheel ondergesneeuwd!als ik dan zie dat 't bij jou vandaag zo'n 34 grden wordt,.....krijg ik heimwee naar de zomer!Genieten dus,pakken die energie,...
    Wat een eng verhaal van dat kindje,vraag je je af,...,ik zie 't,ik kijk erna,en kan niets doen,..symbolisch teken?!waarschijnlijk heb je ook ff geen telefoon nodig!!
    Strand ze,wordt niet te bruin,...
    tot sjnel,....groete oet Spain