Wonderfull Koh Nangyuan & Koh Tao. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Boers - WaarBenJij.nu Wonderfull Koh Nangyuan & Koh Tao. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Boers - WaarBenJij.nu

Wonderfull Koh Nangyuan & Koh Tao.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

06-01-2011, Wonderfull Koh Nangyuan & Koh Tao.
Vandaag opnieuw een donker bewolkte dag bij deze geboekte dagtocht ”snorkeling Koh Tao”. De regentijd is hier normaliter eind december finish maar, loopt nu ongebruikelijk uit tot in januari. Vorig jaar ook al ongebruikelijk, toen echter andersom, nl. nauwelijks regen in de hele regentijd. Het weer is hier dus blijkbaar ook van slag.
Bij aankomst op Koh Nangyuan word ik echter meteen geraakt door de buitengewone, ondanks ’t donker weerbeeld, schoonheid. It’s a beauty again!
Berg op gelopen naar het view point en dan blijkt dit weer opnieuw een super spot te zijn. Zelfs als je verwend bent blijf je hier dus toch steeds door de schoonheid verrast te worden.
De snorkel activiteiten openen ook nieuwe werelden voor me. Zeker bij Koh Tao. Ik kan niet beschrijven hoe schitterend de onderwaterwereld er hier uitziet, ik waan me in een aquarium. En dat zelfs met alleen wat snorkelen, wat moet het dan niet voor een beleving zijn als duiker? Geen probleem dus dat de zon wat achter blijft, al zouden de plaatjes boven water er natuurlijk nog mooier uitzien.
Morgen naar Koh Phangan, dan wat verder dan de aanlegsteiger ......

  • 07 Januari 2011 - 12:11

    Trinette:

    ha, die jan, net je verslag van de laatste dagen gelezen.jij maakt wat mee zeg!! ik denk, dat het best moeilijk is, te beschrijven, wat je ogen allemaal zien,zoveel moois!! wij zijn hier bijna "verlost"van de ongemakken, die de sneeuw met zich mee heeft gebracht en hopen, dat we geen "hoog water"gaan krijgen!! het ziet er buiten somber uit en het regent!! we wensen je nog n paar hele fijne dagen toe en komen gauw n keertje op bezoek, als je weer thuis bent!! gr van huub en trinette.

  • 07 Januari 2011 - 16:48

    Roos En Peter:

    hoy jan, ja de indrukken van al deze schoonheid zullen je altijd blijven bekoren je houd gewoon van dat land en zijn bewoners en dan is alles ook een ander aangezicht daarbij je natuurlijke interessen en het is gebakken. hier regent het de sneeuw is zo goed als weg. ja het gaat langszaam naar het einde van je vakantie dus geniet de laatste dagen met dubbel plezier.wij genieten hier met je mee hoe jij telkens de schoonheid van het land weet te beschrijven. een hele dikke kus van Roos en heel veel groeten van ons twee. tot snel
    roos en peter

  • 09 Januari 2011 - 14:03

    Ans:

    Ha die Jan.
    Zo te lezen gaat het je voor de wind.
    Geniet er dan ook maar lekker van.
    Zoals je al van de andere te horen hebt gekregen is het hier ook weer een beetje begaanbaar geworden.
    Zelf heb ik daar weinig last van omdat ik er van geniet, de sneeuw.
    Zeker met mijn hond erop uit, heerlijk.

    En hoe jij nu geniet van het land komt bij mij ook maar een woord naar boven.
    Zelf heb je dit woord gebruikt in een van je verslagen.
    Zal altijd zo blijven. Alleen bedoelen we het anders denk ik.

    Geniet en kom wel thuis want er zijn hier altijd mensen die je graag terug zien.

    Groetjes Ans

  • 09 Januari 2011 - 15:35

    Trinette:

    hallo jan,we wensen je n hele goede terugreis toe.hier scheen vanmiddag de zon!! het is heel erg druk in onze straat, er komen veel mensen kijken naar "t hoge water", de maas is flink uitgetreden,wat wil je na zo n pak sneeuw!! gr van huub en trinette en tot ziens!! goeie reis!! huub en trinette.

  • 10 Januari 2011 - 09:01

    Marielle:

    How are you¿?
    als ik je reisstatus lees,terug over 2 dgn,....dan stel ik me zo voor dat vandaag voor jou "unne super sjoene daag"moet worden!
    laat het je nog ff super goed bevallen,..enne toch alvast een hele fijne reis gewenst,..groeten oet Spain

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Poda Island, even wachten op mijn Padthaitje.

Actief sinds 02 Dec. 2009
Verslag gelezen: 1573
Totaal aantal bezoekers 18076

Voorgaande reizen:

12 December 2010 - 12 Januari 2011

Sawasdee duit mich ech good.

13 December 2009 - 18 Januari 2010

De weag nao nuuj Leave !

Landen bezocht: