1000% Onder de kar op Khaosn Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Boers - WaarBenJij.nu 1000% Onder de kar op Khaosn Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Boers - WaarBenJij.nu

1000% Onder de kar op Khaosn Road

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

18 December 2010 | Thailand, Bangkok

Alweer de 3e dag in Bangkok, Backpackerswijk Banglumpoo. Wat een heerlijke sfeer, vergeleken met Pattaya. Hier kan ik gewoon rondlopen zonder dat ik door een of andere chick wordt lastig gevallen of ze met me mee mag gaan, (voor 'n uurtje, nachtje, weekje, maandje etc., whatever you want.Dat was toch mijn wereld niet daar in Pattaya. Goed gezien te hebben maar hoef er niet terug.
Eergisteren bij aankomst 's avonds naar Khaosan Road (3-5 min lopen). In een barretje met beautiful live music, Bob Dylan & Country style, aanbeland. Met Australiër, Duitsers & wat Engelsen "behoorlijk" onder de kar gekomen: Om 4 uur 's nachts was ik de eerste die vertrok! En dan nou net als je de ochtend erna een fietstocht Bangkok geregeld hebt. Dus om 9uur zowat half drunk on the bike; speciale ervaring zo maar de eerste paar uur heb ik niet veel gezien.....
Laatste uur v/die toch een mindere ervaring. Met fietsen en al varend in een longtail boot zien we ca 50 meter naast ons a/d kant wat mensen lopen op smalle (betonnen) pad langs 't water. Een kind van zowat 2 a 3 jaar valt in het water en ik zie nog 2 keer de handjes boven komen. De man die erbij staat steeks slechts zijn armen omlaag maar kan natuurlijk niet 1 mtr omlaag reiken. Pas als 't kind in 't water is weggezonken springt men eens '.t water in. Te laat dus......., een beeld dat me nog lang na zal blijven.

Vanmiddag nog geen plannen, Morgen verder naar Prachuap Khiri Khan, eerste hutje aan 't strand, life will change again.......
Greetz,Jan; from True Coffee, Khaosan Road, Bangkok.


  • 18 December 2010 - 10:23

    Peter En Roos:

    hoy ja ook zo een ervaring kun je niet ontwijken, voor de rest gaat het je goed en dat is het belangrijkste weer een werelduitwisseling erbij laat het je verder maar goed gaan wij volgen je wel met voole verwachting.
    ps fortuna was afgelast.
    dikke kus van roos en veel gr. peter

  • 18 December 2010 - 11:54

    Lars En Dionne:

    hey pa,
    hier alles goed, gelukkig daar ook, op dat ene moment na dan....
    aaaah n hutje aan t strand, pas maar op voor die emmertjes haha.
    fortuna indd afgelast, zo te zien Peter en Roos ook al gestuurd, morgen Ajax- Feyenoord, ik ga hem live kijken dus zal u op de hoogte houden!

    wij denken aan u,
    groetjes Lars en Dionne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Poda Island, even wachten op mijn Padthaitje.

Actief sinds 02 Dec. 2009
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 18078

Voorgaande reizen:

12 December 2010 - 12 Januari 2011

Sawasdee duit mich ech good.

13 December 2009 - 18 Januari 2010

De weag nao nuuj Leave !

Landen bezocht: